Coma se adoita dicir, “cada gotiña conta”, polo que cada pequena aportación é un motivo de celebración para a nosa asociación. Por que? Porque significa que podemos seguir coa nosa labor un día máis.

Para que precisamos do teu apoio? Para levar a cabo as actividades cotiás da asociación, coma poden ser:

• Seguros de accidentes de cada persoa participante
  • Seguro de responsabilidade civil
  • Compra de materiais
  • Gastos de xestión das accións
  • Mobilidade ás actividades

Se queres apoiarnos nas nosas metas podes facelo a través de diferentes vías, seguro que atopas a máis axeitada para ti!

1€ ao mes

Ao ser unha asociación sen ánimo de lucro todas as nosas actividades dependen de aportacións solidarias. Por iso, toda axuda é benvida por pequena que sexa.

Se te consideras unha destas persoas podes unirte ao apoio da nosa asociación facéndote “teamer” por tan só 1€ ao mes. Cantas máis persoas formen parte do noso grupo, máis accións poderemos levar a cabo!

Clica na seguinte ligazón e poderás unirte ao noso grupo de colaboradores. Non te preocupes, Teaming é unha plataforma recoñecida e totalmente segura.

Empresas corresponsables

Es ou queres ser unha empresa corresponsable? Pois podes selo apoiando á nosa asociación! Para nós toda axuda é imprescindible, polo que non dubides en contactarnos a través de organizacions@asociacionsimbiose.orgA continuación indicámosche como poder colaborar:

Doando: podes realizar unha donación puntual ou mensual ao noso número de conta co importe que consideres oportuno. Lembra que todo axuda!

ES14 1491 0001 2130 0010 5481

Nómina solidaria: É un sistema que consiste en redondear as nóminas ata chegar a un número enteiro. Podes redondear as nóminas daqueles e daquelas traballadores/as que queiran colaborar en 1 euro, 2 ou os que consideres máis oportuno. Un sistema moi sinxelo que pode marcar moito a diferenza!

Outras formas de colaborar

Para nós cada pequena axuda é fundamental para que o noso proxecto poida ter continuidade, polo que se prefires facer un donativo, por pequeno que sexa, para nós será toda unha celebración!

Podes facelo facendo unha transferencia bancaria ou un ingreso ao noso número de conta: ES14 1491 0001 2130 0010 5481

Estamos habilitando esta sección para que poidas asociarte se te apetece. En breves terás novas sobre como facerte socio/a!

Aínda non temos campañas dispoñibles. Agardamos sorprenderte en breves con algunha das nosas campañas innovadoras!