Como participar

1. Coa axuda do Calendario poderás buscar as próximas accións programadas. Este permitirache filtrar as actividades dependendo dos teus gustos e preferencias.
2. Dependendo da túa dispoñibilidade, poderás elixir accións de entre 1 e 4 horas de duración. Verás como todas as accións son colectivas, polo que podes acudir só/soa ou acompañado/a.
3. Se é do teu interese, pincha en “Apuntarse ao evento” e cubre o formulario de inscrición. Lembra que non supón ningún compromiso máis aló desa acción para a cal te estás a rexistrar.
4. Axiña recibirás unha mensaxe coa información precisa para a realización da actividade.

Estamos agardando por ti!
Consulta o noso Calendario.

Apóianos

Contribúe coa asociación.
Para máis información:

Como nace Simbiose?

No ano 2017, un grupo informal de seis estudantes do Mestrado de Políticas Sociais e Intervención Sociocomunitaria da Universidade de A Coruña participa nun proxecto de Desenvolvemento Local chamado Cooperación Expandida.

Simbiose é a iniciativa resultante desta experiencia.

Por que nos chamamos así?

Simbiose no ámbito biolóxico é a “asociación de individuos animais ou vexetais de diferentes especies, sobre todo se os simbiontes sacan proveito da vida en común”. Se te fixas no noso logo, representa a relación estreita entre unha anémona e un peixe paiaso.

Por iso, dende esta plataforma preténdense establecer relacións de axuda ou apoio entre persoas e/ou entidades da cidade.

Próximas actividades

Dec