Como participar

1. Coa axuda do Calendario poderás buscar as próximas accións programadas. Este permitirache filtrar as actividades dependendo dos teus gustos e preferencias.
2. Dependendo da túa dispoñibilidade, poderás elixir accións de entre 1 e 4 horas de duración. Verás como todas as accións son colectivas, polo que podes acudir só/soa ou acompañado/a.
3. Se é do teu interese, pincha en “Apuntarse ao evento” e cubre o formulario de inscrición. Lembra que non supón ningún compromiso máis aló desa acción para a cal te estás a rexistrar.
4. Axiña recibirás unha mensaxe coa información precisa para a realización da actividade.

Estamos agardando por ti!
Consulta o noso Calendario.

Apóianos

Contribúe coa asociación.
Para máis información:

Como nace Simbiose?

No ano 2017, un grupo informal de seis estudantes do Mestrado de Políticas Sociais e Intervención Sociocomunitaria da Universidade de A Coruña participa nun proxecto de Desenvolvemento Local chamado Cooperación Expandida.

Simbiose é a iniciativa resultante desta experiencia.

This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.

Error: No posts found.

Make sure this account has posts available on instagram.com.

Error: admin-ajax.php test was not successful. Some features may not be available.

Please visit this page to troubleshoot.

Por que nos chamamos así?

Simbiose no ámbito biolóxico é a “asociación de individuos animais ou vexetais de diferentes especies, sobre todo se os simbiontes sacan proveito da vida en común”. Se te fixas no noso logo, representa a relación estreita entre unha anémona e un peixe paiaso.

Por iso, dende esta plataforma preténdense establecer relacións de axuda ou apoio entre persoas e/ou entidades da cidade.

Próximas actividades

Dec